Pomoc s připojením, aneb jsem v koncích
V případě jakýchkoli technických potíží se neváhejte obrátit na naši technickou podporu (helpdesk):
E-mail: pdb2021.help@gmail.com
Telefon: 774 348 646
Nemůžu se připojit k události. Nepustí mě to.
- Zkontrolujte, že se přihlašujete přes e-mail, který jste uvedli v přihlášce ke konferenci a který jste propojili v rámci externího přístupu s Masarykovou univerzitou.
- Jestli jste žádný účet nepropojovali a patříte mezi externí účastníky nebo prezentující, podívejte se do záložky Uvedení a jak se připojit.
Nedostal jsem e-mail s pozvánkou k propojení mé e-mailové adresy s Masarykovou univerzitou.
- Zkontrolujte prosím, zda pozvánku hledáte na e-mailové adrese, kterou jste uvedli při registraci ke konferenci.
- Zkontrolujte prosím e-maily od Microsoft Teams. Případně vyhledávejte podle předmětu e-mailu: Byli jste přidáni jako host do MUNI v Microsoft Teams / You have been added as a guest to MUNI in Microsoft Teams.
- Zkontrolujte si prosím záložky hromadné, aktualizace nebo spam na vašem e-mailovém účtu.
Nikdo mě neslyší, nikoho neslyším nebo mi nejde kamera
V nastavení během události (tři tečky) nebo v nastavení aplikace Microsoft Teams (vpravo nahoře klikněte na své jméno a následně na nastavení a zařízení) zkontrolujte, zda máte nastavenou správnou kameru, mikrofon a výstup zvuku. Podrobnější návod naleznete zde.