21. 4. 2021 Projekce filmu Výsledek testu a diskuze 17:30 – 19:30 Josef Abrhám a Ladislav Mrkvička v dramatickém konfliktu řidiče autobusu s psychologem. Diskutující: E. Jurčáková, M. Walter, & P. Zámečník.
22. 4. 2021 Testy kognitívnych schopností Woodcock-Johnson: Teoretická báza a typy skóre 9:45 – 10:45 Anton Furman
22. 4. 2021 GIS - Invenio: komplexní diagnostický systém pro identifikaci nadaných žáků pomocí videoher 11:00 – 12:30 Šárka Portešová, & Michal Jabůrek
22. 4. 2021 Klonování úloh jako cesta k vyrovnání obtížnosti různých variant testu? 11:00 – 12:30 Lenka Fiřtová
22. 4. 2021 Analýza reakčních časů pomocí difúzních IRT modelů 11:00 – 12:30 Tomáš Prošek, & David Lacko
22. 4. 2021 Explorační strukturní modelování: vhodnější metoda pro analýzu latentní struktury v psychodiagnostice? 11:00 – 12:30 Jana Dlouhá,Eva Höschlová
22. 4. 2021 BACH: Testy školních dovedností. Představení nově vznikající diagnostické metody 11:00 – 12:30 Hynek Cígler, Michal Jabůrek, & Jiřina Bednářová
22. 4. 2021 Woodcock-Johnson IV: Psychometrická stránka standardizace a tvorby norem 11:00 – 12:30 Tomáš Urbánek
22. 4. 2021 Zůstávají ordinální proměnné ze škál vyvinutých v jedné kultuře ordinálními proměnnými i při mezikulturním porovnávání? 13:30 – 15:30 Václav Linkov
22. 4. 2021 Srovnání diagnostických nástrojů pro detekci dyslexie u dětí a dospělých v České republice a v zahraničí 13:30 – 15:30 Lothar Filip Rudorfer
22. 4. 2021 Srovnání používaných diagnostických nástrojů v PPP mezi lety 2010, 2014 a 2018 13:30 – 15:30 Lucie Chadimová, Petra Novotná, Aleš Hrubý, & Michal Nesládek
22. 4. 2021 Poskytují různé podoby Likertovy škály stejně validní informace? II: délka odpovědního formátu 13:30 – 15:30 Petra Hubatková, & Hynek Cígler
22. 4. 2021 Poskytují různé podoby Likertovy škály stejně validní informace? I: verbální kotvy 13:30 – 15:30 Martin Tancoš, & Hynek Cígler
22. 4. 2021 Detekce opakujících se odpovědí v dotazníkových metodách pomocí autokorelací 13:30 – 15:30 Jaroslav Gottfried, Stanislav Ježek, & Maria Králová
22. 4. 2021 Brněnský dotazník výšky čili Pokus měřit fyzikální proměnnou psychologickými prostředky 13:30 – 15:30 Karel Rečka
22. 4. 2021 Replikace efektu formy administrace BDI-II podle Stepankova Georgi et al. (2018) 13:30 – 15:30 Jaroslav Gottfried, Edita Chvojková, Adam Klocek, Tomáš Kratochvíl, Petr Palíšek, & Martin Tancoš
22. 4. 2021 Recenze inteligenčních testů z pohledu praktiků 13:30 – 15:30 Jeannette Kovaříková, & Jiřina Sněhotová
22. 4. 2021 Cross-battery přístup při diagnostice poruchy pozornosti a aktivity v české poradenské praxi 13:30 – 15:30 Jana Cíglerová
22. 4. 2021 Přehled zahraničních diagnostických nástrojů používaných k problematice poruch chování 13:30 Julie Melicharová, Jakub Jelínek, Michal Pikola
22. 4. 2021 Multilingvální testová baterie pro posuzování předpokladů rozvoje gramotnosti MABEL (workshop) 13:30 – 15:00 Gabriela Seidlová Málková
22. 4. 2021 Metodická podpora pedagogicko-psychologického poradenství: Transformace NÚV na NPI 13:30 – 15:30 Lucie Chadimová, & Aleš Hrubý
22. 4. 2021 Psychometrická analýza interaktivně a v R: Co je nového v ShinyItemAnalysis 16:00 – 18:00 Patrícia Martinková, Adéla Hladká, & Jan Netík
22. 4. 2021 Užití testování ekvivalence při hledání důkazů diskriminační validity během vývoje psychodiagnostických metod 16:00 – 18:00 David Lacko, & Tomáš Prošek
22. 4. 2021 Reportovanie súhlasu posudzovateľov a spoľahlivosti posudzovateľov 16:00 – 18:00 Lucia Kočišová
22. 4. 2021 Jak vizualizovat mnohorozměrná kategoriální data z dotazníkových šetření 16:00 – 18:00 Jana Fürstová, Tomáš Fürst, & Petr Baďura
22. 4. 2021 Výzvy pedagogicko-psychologické diagnostiky v českém školském systému: Panelová diskuze 16:00 – 18:00 Diskutující: Sotáková, H., Novák, J., Seidlová-Málková, G., Bednářová, J., Holá, S., Musilová, J., & Hlaváčová, Š.Moderuje: Cígler, H.
23. 4. 2021 Skórování verbálních projektivních metod s pomocí umělé neuronové sítě 9:00 – 10:45 Daniel Dostál, & Kryštof Petr
23. 4. 2021 Metody pro diagnostikování vlastností osobnosti: BFI-2 a The IPIP Big-Five Factor Markers 9:00 – 10:45 Martina Hřebíčková, & Adam Benkovič
23. 4. 2021 Představení diagnostické metody Škála sociálního znevýhodnění 9:00 – 10:45 Matěj Seifert a kolektiv (Národní pedagogický institut ČR)
23. 4. 2021 Využití výukových kazuistik v základní diagnostické průpravě budoucích učitelů 9:00 – 10:45 Tereza Škubalová, & Taňa Fikarová
23. 4. 2021 Analýza vybraných charakteristík osobnosti páchateľov a obetí násilných trestných činov 9:00 – 10:45 Soňa Algayerová
23. 4. 2021 Vývoj nástroje pro predikci rizika školní neúspěšnosti – Index kumulativního rizika (IKR) 9:00 – 10:45 Matěj Seifert, Lea Takács, Eva Dragomirecká, Linda Soukupová, Julie Kretinina, & Marie Eliášová
23. 4. 2021 Adaptace škály Sense of National Coherence do českého prostředí 9:00 – 10:45 Mgr. Ivana Šípová, & Bc. Anna Zubková
23. 4. 2021 Vývoj nástroje Škály pro posouzení adaptivních schopností u dětí ve věku 5–15 let 9:00 – 10:45 Julie Melicharová, Lucie Chadimová, Mgr. Jakub Jelínek, Jaroslav Točík
23. 4. 2021 Čas rozhodit sítě? Psychodiagnostika optikou síťových modelů 11:15 – 12:15 Edita Chvojková
23. 4. 2021 Personalizovaný síťový model jako nástroj pro plánování psychoterapie 13:00 – 15:00 Tomáš Řiháček, Tomáš Nováček, & Hynek Cígler
23. 4. 2021 Normativní data ke standardizovanému nástroji MATRICS pro detekci neurokognitivní poruchy u schizofrenie 13:00 – 15:00 Ondřej Bezdíček, Filip Havlík, Jiří Michalec, Tomáš Kufa, Filip Děchtěrenko, Miriama Chlebovcová, & Lucie Kališová
23. 4. 2021 Dotazník hraní digitálních her (DHDH) 13:00 – 13:30 Martin Dolejš, Jaroslava Suchá, Helena Pipová, & Miroslav Charvát
23. 4. 2021 Nároky a úskalí vývoje platformy pro počítačovou psychodiagnostiku na ÚLPO ÚVN 13:00 – 15:00 Jan Vacek, Karolína Bernatová, & Vratislav Simon
23. 4. 2021 Měření strategií emoční regulace pomocí české verze Emotion Regulation Skills Questionnaire (ERSQ): psychometrická evaluace a síťový model na panelových datech 13:00 – 15:00 Adam Klocek, Tomáš Řiháček, & Hynek Cígler
23. 4. 2021 Škála pre meranie správania súvisiaceho s hraním počítačových hier u detí a dospievajúcich (CSV-S) 13:00 – 13:30 Gabriel Kňažek, Martin Dolejš, Jaroslava Suchá & Helena Pipová
23. 4. 2021 Miera impulzivity českých adolescentov vo veku od 15 do 19 rokov 13:00 – 15:00 Barbora Považanová, Helena Pipová, Martin Dolejš, & Jaroslava Suchá
23. 4. 2021 Plán standardizace TKF u dětí a adolescentů 13:00 – 15:00 Lucie Chadimová, & Julie Melicharová
23. 4. 2021 Prevalence poruchy hraní internetových her a poruchy hraní digitálních her a možnosti jejich měření 13:30 – 15:00 Jaroslava Suchá, Martin Dolejš, Anna Urešová, & Helena Pipová
23. 4. 2021 Internet Gaming Disorder Test (IGDT-10): Co očekávat od krátké screeningové škály pro zjišťování symptomů poruchy hraní 13:30 – 15:00 Kateřina Lukavská
23. 4. 2021 Addiction-Engagement Questionnaire (AEQ): rozlišení patologického a nepatologického nadměrného hraní 13:30 – 15:00 Lukas Blinka, Adam Ťápal, & Kateřina Škařupová
23. 4. 2021 Závažnost tinnitu: Jak ji měřit? Proč ji měřit? A co to vůbec je? 15:15 – 17:15 Lucie Stroupková
23. 4. 2021 Předběžné sdělení — Screening markerů vývojové dysfázie 15:15 – 17:15 Alžběta Větrovská Zemánková, & Gabriela Seidlová Málková
23. 4. 2021 Baterie diagnostických testů jazyka pro předškolní a raně školní děti – teoretická východiska a návrh struktury 15:15 – 17:15 Gabriela Seidlová Málková & Filip Smolík
23. 4. 2021 Baterie diagnostických testů jazyka pro předškolní a raně školní děti — zpráva z průběhu standardizační studie 15:15 – 17:15 Gabriela Seidlová Málková & Miroslava Nováková Schoffelová